Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sprzedaży internetowej: Wysyłka, płatność, czas realizacji, koszt dostawy, odbiór osobisty. Dotyczące poszczególnych kategorii. Artykuły mosiężne, Spersonalizowane prezenty, klamki do drzwi, odznaki służbowe i kolekcjonerskie, śmieszne figurki i modele z metaloplastyki,

Pytanie:

Zakupiłam na odległość produkt który sprawia wrażenie uszkodzonego związku z czym zwracam się zapytaniem czy w/w produkt mogę odesłać do wymiany lub zwrócić.

 

                        



Odpowiedź:

Na wstępie przepraszam Pana za zaistniałą sytuacje związku z powyższym proszę odesłać zakupiony towar na nasz adres w celu sprawdzenia jego usterki.

W przypadku zwrotu towaru proszę o załączenie do przesyłki wypełnionego dokumentu.

odstapienie_od_umowy_sprzedazy_na_odleglosc (pobrać i wydrukować dokument)

Plik pdf

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

Nawigacja

Nasza społeczność