Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sprzedaży internetowej: Wysyłka, płatność, czas realizacji, koszt dostawy, odbiór osobisty. Dotyczące poszczególnych kategorii. Artykuły mosiężne, Spersonalizowane prezenty, klamki do drzwi, odznaki służbowe i kolekcjonerskie, śmieszne figurki i modele z metaloplastyki,

Pytanie:

Chciałbym zakupić wybrany towar w sklepie internetowym Galeria Poznań czy wysyłacie za pobraniem czyli jest możliwość płatności u kuriera lub na poczcie.


Odpowiedź:


Wysyłka za pobraniem tylko dla Firm na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży faktury VAT


Czytaj dalej .....


 

                        

Złożone zamówienie w sklepie internetowym jest jednoznaczne z zawartą umową cywilno prawną kupna – sprzedaży.

 

Poza tym, w przypadku gdy z naszej strony wywiązaliśmy się z umowy ( paczka została wysłana przez sprzedawcę na adres klienta).

 

Jeżeli klient odmówi odebrania paczki  zamówionego- zakupionego towaru na podstawie powyższej umowy klient ma obowiązek zapłacić za koszty przesyłki, chociaż nie za towar (art. 594 Kodeksu Cywilnego).

 

Poniżej opisałem procedurę wszczęcia postępowania w przypadku nieodebranej przesyłki

 

1) Wezwanie do dobrowolnej zapłaty

 

2) W przypadku nie zapłacenia zostaje uruchomiona procedura pozwu

 

3) Po uprawomocnieniu nakazu / wyroku następuje przymusowa egzekucja.

 

Z powodu braku czasu na prowadzenie żmudnej procedury przywołanie klienta do zapłaty i egzekwowania zwrotu poniesionych kosztów przesyłki.

 

Nie wysyłam paczek za pobraniem – zaliczeniem pocztowym

 

Ponad to polecam ciekawe artykuły które dają sporo do przemyślenia

 

Forum prawne

 

Forum gazeta

 

Prekursor

 

Money



 

                                                                                                            

Nawigacja

Nasza społeczność